Private Desert
Daniel is an exemplary police officer who ends up making a mistake that jeopardizes his career and, with no future in sight, he sets out on a journey.
Daniel is an exemplary police officer who ends up making a mistake that jeopardizes his career and, with no future in sight, he sets out on a journey in search of Sara, the woman with whom he has a virtual relationship and is in love with.