Neighbors
Seth Rogen and his wife go to war against their new neighbors: a frat house run by party-hearty Zac Efron.
Seth Rogen, Zac Efron and Rose Byrne star in this hilarious comedy of a young married couple who, after finding that their new next-door neighbors turn out to be a party expert fraternity, end up entangled in an all-out prank war.