My Favorite Shapes by Julio Torres
Julio Torres headlines this multimedia comedy show that finds him exploring his favorite shapes.
In this multimedia comedy show, Julio Torres explores his favorite shapes -- which lead to fantastical stories, anecdotes and jokes.