Longing
After learning he had a son who passed away, a wealthy man sets out to piece together his life through those who got to be a part of it.
Richard Gere stars in this drama as Daniel Bloch, a wealthy bachelor who, after discovering he is the father of a young man who has passed away, sets out to learn about his son's life through those who got to play a part in it.