Like.Share.Follow
This thrilling film about the dangers of the digital age and the risks we take when we put our entire lives online.
This thrilling film about the dangers of the digital age, and the risks we take when we put our entire lives online, follows YouTube sensation Garrett and an obsessive superfan-turned-stalker who will stop at nothing to get close to him.