The Kitchen
Alonso Ruizpalacios directs Rooney Mara and Raúl Briones in this drama set in a bustling Manhattan restaurant.
Alonso Ruizpalacios directs Rooney Mara and Raúl Briones in this drama that follows the chaos that ensues at a bustling Manhattan restaurant where dreams and desperation collide when money goes missing from the cash register.