I Am Not Her
After waking up from a 20-year coma, a teen must navigate a whole new world in an unfamiliar body to rediscover who she truly is.
After a 20-year comma, a teen wakes up in a world and a body she no longer recognizes. Now, she must adapt to this new life where parties, love, and popularity take a back seat to the real challenge: discovering who she truly is.