Harvey Weinstein: ID Breaking Now
He threatened, he bullied, he spied on them, but Harvey Weinstein could not silence the women he raped and assaulted. This documentary special features interviews with Weinstein's spy and exposes the secrets Weinstein hoped would never be revealed.