#FBF
Annie gets a chance to move back to her hometown and make her divorced parents fall in love again ... but things are not as easy as they seem.
After her parents' divorce, Annie's greatest wish is to return to her school and friends in New Jersey. When the perfect opportunity arises, she sets up a plan to make them fall in love again, but things are not as easy as they seem.