Boonie Bears: A Mystical Winter (HBO)
Bramble, Vick and the rest of the gang go on a journey to protect Neva, The Mystical Spirit of Winter, from an ambitious collector.
When everything on Pine Tree Mountain is cast under a frozen spell, Bramble and the rest of the gang learn about Neva, the legendary Spirit of Winter. Soon, they embark on a journey to protect Neva from an ambitious collector.