Big Daddy
Adam Sandler stars in this comedy as an irresponsible and immature man who adopts a five-year-old boy to impress his ex-girlfriend.
Adam Sandler stars in this endearing comedy as Sonny Koufax, an irresponsible and immature 32-year-old law school graduate who, to impress his ex-girlfriend, adopts the five-year-old boy who suddenly appears on his doorstep.