All Fun and Games
Three siblings from Salem are dragged into a demonic game with only one rule: whoever loses, dies.
Natalia Dyer and Asa Butterfield star in this horror thriller where three siblings find a cursed dagger that turns their childhood games into something deadly. To survive, they must challenge the demonic entity that controls the rules.