The Accidental Getaway Driver
The life of an elderly taxi driver takes a downturn when three criminals thrust him as a hostage into their desperate getaway plan.
Inspired by true events, this crime drama follows Vietnamese Long Mã, an elderly taxi driver in Southern California who gets caught up in a deadly danger when three criminals thrust him as hostage into their desperate getaway plan.