Can't We All Get Along and Get This Dress?
Liana heads to Kleinfeld to find a dress for her wedding that's only four months away. Meredith wants a dress that gives her that fairytale feeling, and Bria brings her family to her final fitting, hoping they're all onboard with her choice.