If You've Got It, Flaunt It
Kia is a pro-basketball player embracing her height, as she looks for the perfect long dress for her six-inch heels. Comedian Christie looks for a dress to show off what her mama gave her. Queen Precious has lost 100 pounds and hopes her dress still fits!