Trenque Lauquen - Part 2
As the clues behind Laura's disappearance begin to surface, a new mystery also arises in this town.
Amidst all the mysteries they investigate, Rafael and Ezequiel begin to understand the circumstances behind Laura's disappearance. But a new mystery involving a couple and their scientific experiment emerges in this small town.