Three Kings
George Clooney, Mark Wahlberg, and Ice Cube are three soldiers resolved to cross the Iraqi desert in search of gold stolen from Kuwait.
In this war satire, George Clooney, Mark Wahlberg, and Ice Cube play three soldiers on a quest to find gold stolen from Kuwait. But while traversing the Iraqi desert in search of the loot, they will find much more than they expected.