The Secret Life of Pets
The quiet life of a fox terrier is turned upside down after is owner decides to adopt a big stray dog.
The quiet life of a fox terrier is turned upside down after his owner decides to adopt a big stray dog. But when their lives are endangered by an army of angry lost pets, both dogs must work together to get back home safely.