Hostel: Part III
In the third installment of the saga, brutality moves to Las Vegas, where a bachelor party turns into a nightmare.
In the third installment of the saga, four friends travel to Las Vegas for a bachelor party, only to be lured into a private party where the Elite Hunting Club stages a torture show for its wealthy members.