Exorcist: The Beginning
Going through a crisis of faith following World War II, a young Father Merrin faces the very origin of evil in an excavation in Africa.
Going through a crisis of faith following World War II, a young Father Merrin travels to Africa, where an excavation unearths evil forces. Facing an ancient demon, Merrin must regain his faith to stop it.