Candyman
A skeptical graduate student who decides to test an urban myth ends up unleashing a series of murders and supernatural events.
Based on Clive Barker's tale, this horror classic follows Helen, a skeptical graduate student who decides to test the urban myth of serial killer Candyman (Tony Todd), only to unleash a streak of murders and supernatural events.