The Bodyguard
Kevin Costner and Whitney Houston star in this thriller that follows the romance between a bodyguard and a famous R&B star.
Kevin Costner stars in this romantic thriller alongside Whitney Houston as a bodyguard who breaks the golden rule of his job when he falls in love with his client Rachel (Houston), a beautiful R&B superstar.