Appearances
The plans of a shy young man to seduce the coworker he is in love with take a turn when she mistakenly believes him to be gay.
In this Argentinian rom-com, Carmelo and Verónica -two coworkers who share a spark- get caught up in a funny misunderstanding when she mistakenly assumes that he is gay.