American Wedding
The third film in the raucous "American Pie" series finds hapless Jason Biggs bumbling his way to the altar with help from his pals.
Stifler and the rest of the gang are faced with embarrassments, wild bachelor parties, and new temptations as they try to make Jim and Michelle's wedding a success. Will the gang be able to overcome the obstacles and make it to the altar?