Napoleon Dynamite (HBO)
An awkward teen struggles with dealing with school and his family in his small Idaho town.
Awkward teenager Napoleon Dynamite struggles with dealing with school and his family in his small Idaho town. When his friend Pedro decides to run for class president, Napoleon steps in to help him win.