Exploding Water Heater
Jamie and Adam get steamed testing if a water heater can rocket through the roof and into the atmosphere. Meanwhile, Tory, Grant and Kari try on some all-American myths about blue jeans.
Two special effects experts with over 30 years of experience set out to methodically bust three urban legends in each episode. They test theories to prove or disprove what is real and what is truly urban myth.