Suicide Squad
What happens when the government turns to assassins, psychopaths, and supervillains to save the world? The result is the Suicide Squad.
When the heroes fall short, they step in. Margot Robbie, Will Smith, and Viola Davis star in this story where a group of assassins, psychopaths, and villains are recruited by the government to save the world.