International Spring Celebrations
Jesse Palmer gets ready for the Indian festival of Holi by challenging the bakers to make colorful doughnuts. Then, the bakers design elephant cakes that transport judges Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller to Thailand's Songkran Water Festival.