Mortal Kombat
Adapted from the famous video game, the film follows three humans competing in an ancient tournament where the fate of Earth is at stake.
In this adaptation of the video game, three human champions travel to a remote island to compete in Mortal Kombat, an ancient tournament where they must defeat supernatural forces to prevent the invasion of Earth.