Mortal Kombat: Annihilation
When Shao Kahn breaks the sacred rules of the tournament and threatens to destroy Earth, the heroes of the first battle must face him.
Earth seemed safe, but Shao Kahn has broken the rules of Mortal Kombat and now threatens to destroy it. Now, the heroes of the first battle must face him in a race against time, filled with new enemies and deadly dangers.