Magic Mike XXL
Mike (Channing Tatum) joins his former crew on a road trip to a stripper convention for one final, unforgettable performance.
Three years after leaving the stripper life behind, Mike (Channing Tatum) joins his former crew on a road trip to a stripper convention, where they plan to go out in style with one final, unforgettable performance.