The Bourne Ultimatum
The third installment in the "Bourne" series finds Matt Damon as the rogue CIA agent who is still in search of his true identity.
All he wanted was to disappear; instead, Jason Bourne is hunted by the people who made him a legendary assassin. Having lost his memory, he is undeterred. Bourne has only one objective: to go back to the beginning and find out who he was.