Hummer, but Make It Bigger.
A repeat client wants a tall, monster-sized work truck, so the team decides to build the world's first-ever, truly lifted Hummer EV. Ashley sets a company sales goal of 25 trucks at the upcoming Palm Beach Boat Show, sparking family tension.