What Does Martha Think?
Wedding guru Martha Stewart visits Kleinfeld! She's helping bride Bailey decide if she truly chose her perfect dress. Meanwhile, bride Jessica is so indecisive she may not find a gown, and Crystal wants impossible alterations!