Wicked
Cynthia Erivo and Ariana Grande star in this adaptation of the popular musical that explores the untold story of the Witches of Oz.
Cynthia Erivo and Ariana Grande star in this adaptation of the hit Broadway musical that explores the untold story of the rival witches Elphaba and Glinda, as friendship, betrayal, and magic intertwine in the fantastical Land of Oz.