Sniper: The Last Stand
In this chapter of the action-packed franchise, Brandon Beckett teams up with an elite group of soldiers to stop a deadly superweapon.
In this installment of the action-packed franchise, Brandon Beckett teams up with an elite group of soldiers --and an untested sniper-- to prevent a dangerous arms dealer from unleashing a deadly superweapon.