Sniper: G.R.I.T. - Global Response & Intelligence Team (HBO)
An intelligence team embarks on a mission in Malta to stop an international terrorist cult, free a colleague and save the world from a global threat.
When one of their agents is abducted by an international terrorist group, an intelligence team led by Colonel Stone travels to Malta to stop the cult, free their colleague and save the world from a global threat.