Singers at War
A wild music competition begins between two former band members who stopped being friends after they separated 20 years earlier.
Ricardo (José María Listorti) and Miguel (Peter Alfonso) were best friends and a talented musical duo. But 20 years after Ricardo betrayed Miguel to reach fame and success by himself, the wildest -and funniest- competition begins.