Sharks in Paradise
Kinga Philipps and Tristan Guttridge embark through the remote islands of Tahiti to investigate local legends about massive tiger sharks.
Shark conservationist Kinga Philipps and scientist Tristan Guttridge embark on an expedition through the remote islands of Tahiti to investigate local legends and mysteries about massive tiger sharks.