May 5th, A Day of Glory
Docudrama about The Battle of Puebla, during the French intervention in Mexico that ended in victory for the Mexican Army.
60 minutes Docudrama about The Battle of Puebla, which took place on 5 May 1862 during the French intervention in Mexico, and ended in victory for the Mexican Army against the occupying French forces.