I Can Quit Whenever I Want
A group of three highly qualified but jobless college professors find themselves out of their depth in the world of nightclubs and shady dealings.
A group of three highly qualified but jobless college professors find themselves out of their depth in the world of nightclubs and shady dealings when they start to manufacture and sell a revolutionary synthetic drug.