La Posada
As Caro organizes the holiday's traditional celebration for her boyfriend's family, she wonders whether she belongs with them.
The Mendozas gather every December to celebrate their traditional Posada and, this year, the girlfriend of Diego, Caro, is in charge of the event. But as secrets and cultural clashes emerge, Caro wonders whether she wants to be a Mendoza.