La Cordillera
The president of Argentina, Hernán Blanco, is facing a very important decision. He is participating in a meeting between different state leaders.
The president of Argentina, Hernán Blanco, is facing a very important decision. He is participating in a meeting between different state leaders, which takes place in La Cordillera.