Kandahar
Gerard Butler stars in this spy action thriller as a CIA operative fighting his way out of Afghanistan after his cover is blown.
Gerard Butler stars in this spy action thriller inspired by actual events as a CIA operative who, alongside his Afghan translator, must fight his way out of hostile territory in Afghanistan after his mission is exposed.