The House with a Clock in Its Walls
An orphaned boy (Owen Vaccaro) moves in with his uncle (Jack Black) to a mysterious house that keeps a powerful and ticking secret.
Owen Vaccaro, Jack Black, and Cate Blanchett star in this film that follows Lewis (Vaccaro), an orphaned boy who moves in with his eccentric uncle (Black) to a mysterious house where they need to uncover a magical and destructive clock.