Hostel
In a Slovak hostel, three tourists fall into a deadly trap where the entertainment comes from the pain of others.
Presented by Quentin Tarantino, this film by director Eli Roth follows the trip of two young American backpackers who, looking for fun, find instead an endless and depraved ordeal in the basement of a hostel on the Slovakian countryside.