A Hairy Halloween
It's Halloween, and the Power Rockers are super excited as they scare each other with their fantastic costumes.
It's Halloween, and the Power Rockers are super excited. As they scare each other with their fantastic outfits, they don't know that there's a stowaway at the Rainbow Daycare -- Baby Fuz -- unrecognizable in his ultimate costume.