Frankenstein
In this horror classic, Dr. Frankenstein defies the laws of life and death by creating a monster from different corpses.
In this horror classic adapted from Mary Shelley's original story, Dr. Frankenstein tampers with life and death when he pieces together salvaged body parts to create a human monster.