The Devil's Own
Harrison Ford and Brad Pitt star in this thriller about an IRA agent who draws an American family into the crossfire of terrorism.
Harrison Ford and Brad Pitt star in this thriller that follows Frankie (Pitt), an IRA agent on a secret mission who draws an American family into the deadly crossfire of terrorism when he is taken in by a New York cop (Ford).