Dennis the Menace
When his parents have to go out of town, Dennis stays with Mr. and Mrs. Wilson. The little menace is driving Mr. Wilson (Walter Matthau) crazy, but Dennis is just trying to be helpful. Even to the thief who's arrived in town.